Novomanželé Lukešovi

Rádi bychom zhodnotili naše líbánky na lokálním ostrově Omadhoo. Cesta začala trošku strašidelně tím, že na letišti v Male na nás nikdo nečekal, loď měla odjíždět v 11:00 a my v půl 11 začali nahánět pána na letišti. Nicméně jsme se pánovi přes informace nakonec dovolali a také se našli 🙂 Vysvětlil nám, že loď v 11:00 nejede kvůli vysokým vlnám a že pojede další větší až v 15:00, proto tedy na setkání v 11:00 vůbec nechvátal 😀 Dalo se to přežít, tohle je prostě příroda a ta je nevyzpytatelná 🙂 Manželka měla na všech dovolených mořskou nemoc na loďi. Tady byly až 7 metrové vlny a cesta z letiště na ostrov byla tedy v tomhle ohledu náročná. Nicméně to za to stálo to vydržet a zatnout zuby 🙂

Líbánky na Maledivách

Po příjezdu na ostrov začali ty pravé líbánky, welcome drink v podobě kokosového ořechu. Nový pokoj, který majitel dodělal týden před naším příjezdem včetně venkovní koupelny (což byl můj malý sen). Kompletní servis v penzionu od jídla, úklidu, výletů a organizace byla naprosto famózní. Velká výhoda a překvapení pro nás bylo, že jsme si mohli celý den včetně jídla naplánovat podle nás. Snídali jsme v 9:00 protože si rádi přispíme 🙂 oběd ve 13:00 a večeře v 19:00.  Vše bylo čerstvě nachystané, čisté a moc chutné. Je zde super Wifi připojení, takže po setmění se můžete v klidu dívat na filmy případně být jen tak na netu u kávy, kterou Vám barman připraví.

Ostrov Omadhoo

Ostrov jako takový má několik obchůdku, kde se dají koupit základní potraviny, drogerie a něco na zub 🙂 Pozor – na ostrově nejsou žádné krámky se suvenýry – po covidu se tam tohle ještě úplně nerozjelo ale chce to čas aby se to vrátilo to starých kolejí. Bikiny pláž je nádherná, pár slunečníků a lehátek a úžasný korálový útes plný ryb a živých korálů. Měli jsme štěstí a viděli jsme chobotnici a žraloka černoploutvého. Na molo, které je kousek od ubytování se každý den k večeru schází místní rybářky a krmí zde rejnoky a žraloky občas se jim povede pořádný úlovek – viz foto.

Výlety

Vybrali jsme z nabídky 4 výlety – Manty, žraloka obrovského, želvy a večerní rybaření. Tím, že jsme byly v penzionu skoro sami, tak jsme měli výlety jen pro sebe – loď jen pro sebe a času kolik jsme potřebovali 🙂 Všechny výlety za to stojí, my jsme konkrétně jeli na Omadhoo z toho důvodu, že zde jsou právě tak rozmanité možnosti výletů. Na každém výletu byla chlazená balená voda a skvělé ovoce, hudba, slunce a čerstvý vítr v případě nevolnosti :

Dovolenou jsme si o 1 den prodloužili z důvodu přeložení letu – v ničem nebyl žádný problém – Lucka vše domluvila s majitelem včetně posunu PCR testu a odjezdu speedboatem a my jsme si zařídili jen letenky.

Závěrečné zhodnocení

Celkově bychom chtěli agentuře moc poděkovat za nádherné líbánky, měli jsme trošku strach jet bez cestovky ale nyní už jinak jezdit nebudeme. O vše se agentura postará milionkrát lépe a v případě potřeby je vždy připravená řešit a jednat a měnit tak aby to hlavně Vám nejvíce vyhovovalo. Agentura maledivy-levně.cz spolupracuje konkrétně na Omadhoo s partou odborníků kteří dokážou udělat každou chvíli nezapomenutelnou.