Zuzana, Tomáš a Gabriela

Úvodem bychom Vám chtěli moc poděkovat za organizaci naší dovolené. Bylo to krásné a nezapomenutelné. Vše fungovalo jak má a komunikace s Vámi byla bezproblémová a příjemná.

Chtěla bych Vám touto cestou napsat zpětnou vazbu na námi navštívené ostrovy.

S dítětem na Maledivách

Dharavandoo

Ubytování bylo krásné s výhledem na pláž, výborný servis, obrovsky milý, vstřícný a ochotný personál. Pláže i koupání taky velmi pěkné, šnorchlování přímo u břehu.

s dcerou na houpačce

Nezapomenutelný zážitek plavání s mantami. Na loď jsme vyrazili oba i s dcerou. Kapitán lodi nabízel hlídání, ale to naše malá nezvládla, tak jsme se vystřídali. Jak jsme si psaly, tak manžel jel dvakrát a viděl stovku mant, což bylo jeho přání 🙂 Ocenili jsme, že jsme každý den dostali info, zda manty v zálivu jsou a jejich počet, a nestalo se tak, že bychom jeli na loď zbytečně. (Jen poznámka, že mi teklo do brýlí, čímž byl můj zážitek trochu oslaben, a je tedy lepší mít vlastní.)

Super byl i hotelový bazén a vyzkoušeli jsme i místní pláže. Poslední dva dny nám trochu znepříjemnila výstavba vlnolamu, takže byl trochu hluk a pláže už nebudou tak fotogenické.

hotelový bazén

Omadhoo

Ubytování pěkné, čisté, personál opět velice vstřícný, milý a ochotný. Jen vrány nám neustále braly jídlo. Na Dharavandoo na ně používali praky 🙂 A s dítětem cesta na pláž úplně blízko nebyla, což jsme si ale sami zvolili.

Tady jsme se těšili na krmení rejnoků na pláži, kteří ale při naší návštěvě asi drželi dietu 🙂 Připlouvali zhruba tři malí. Ukazovali nám videa zhruba měsíc stará, kdy bylo rejnoků spousta a velkých. Poslední večer se nám ale poštěstilo a připlaval alespoň jeden velký. Fajn byly i večerní procházky na molo, kde jsme viděli třeba, když rybáři chytli chobotnici a nechali nám ji z blízka prohlédnout.

rejnoci na pláži

Na tomto ostrově byly docela velké přílivy a odlivy, kdy se při odlivu obnažovaly korály a plavání nebylo moc možné. Ale naštěstí to bylo ráno a večer, takže přes den jsme se okoupali.

Trochu nás překvapilo, že písečný výběžek u bikiny beach se nikdy neobnažil a byl pořád zalitý vodou. Údajně tam písek v některých měsících vidět je, ale při naší návštěvě byl zrovna odplaven někam pryč. I tak byla ale voda na výběžku přenádherně modrá a fotogenická.

výběžek pláže ostrov Omadhoo

Na tomto ostrově nám párkrát zapršelo, ale i tak bylo stále teplo a příjemně.

Při naší návštěvě zrovna místní stavěli dřevěný neprůhledný plot mezi bikiny pláží a pláží pro místní. Docela jsem z toho měla nepříjemný pocit, že místní turisty v lásce nemají. I v ubytování nás upozorňovali, abychom dodržovali pravidla, jinak si místní stěžují. Na bikiny pláži nebyl žádný stín ani možnost se kamkoli s dítětem schovat. Byl tady jen jeden funkční slunečník a jeden rozbitý. Takže jsme stejně chodili za roh na pláž pro místní.

Dhigurah

V tomto ubytování jsme měli trochu problém s úklidem, kdy nám za celých 5 dní ani jednou neuklidili ani nevynesli odpadky, což je s plínami od dítěte opravdu třeba a dvakrát jsme si museli říct o toaletní papír. Jinak byl majitel také velmi milý a starostlivý. Plná penze v tomto penzionu vypadala tak, že jsme si vybírali jídlo z jídelního lístku, dezerty ani drinky nebyly v ceně. Jsme asi velcí jedlíci, takže pro nás byly porce docela umírněné.

Od tohoto ostrova jsme měli asi největší očekávání – nejfotogeničtější pláž světa. Sand bank nebyl úplně blízko, cca 2,5 km od ubytování. Což s dítětem nebylo na každodenní procházku. Bylo by fajn, kdyby měl třeba penzion k dispozici nějaké kolo na půjčení. Pěkné pláže však byly i hned u ubytování. Problém ale byly chaluhy, které byly všude na pláži. Asi by to bez nich vypadalo úplně jinak.

písečná pláž Maledivy

Na tomto ostrově jsme měli asi nejhorší počasí. Žádná hrůza, ale každé odpoledne bylo pod mrakem a docela dost foukalo. A taky nás tady ze všech ostrovů nejvíce trápili komáři.

S dítětem na Maledivách

Každý ostrov byl jiný a každý byl úžasný. Báječné byly pozvolné vstupy do vody, ale boty do vody se hodily všude. Šnorchlování na pláži bylo hezké na všech třech ostrovech.

Moc děkujeme, že jsme se s Vámi na ně mohli podívat. Přejeme krásný a pohodový vánoční čas a třeba zase někdy na Maledivách 🙂