Míša, Pavel a Natálka Kremlovi

Zlatý ráj na Maledivách

Dovolená s Maledivy-levně?

Určitě. Doporučujeme všem našim známým. Od začátku perfektní komunikace s Vámi. Včetně organizace hotelů a nabídnutí nejlepších variant ostrovů pro rodinu s dítětem dle našich požadavků.

Po příletu na Male na nás na letišti čekal mladý pán, který nás odvedl do restaurace (přímo na letišti), pomohl s kuframa a řekl, že za 4 hodiny si pro nás přijde a speedboatem pojedem na ostrov Mathiveri. Docela to uteklo. Obsluha v restauraci byla milá, najedli jsme se, napili a převlíkli do letních svršků. Starali se o nás, jako o vlastní

Poté si nás tedy vyzvedl mladý pán a zavedl k lodi. Bohužel místo v 16hod, jsme odjeli až v 17:00hod. Ale ani tak nás to neodradilo od toho, že jsme se neskutečně těšili.

Po dvouhodinové cestě lodí na ostrov Mathiveri jsme konečně byli na místě. U lodi na nás čekal manažer hotelu, velice milý, příjemný a usměvavý člověk. Odvezl nás do hotelu (asi 3 minutky golfovým autíčkem), kde na nás čekala připravená večere a welcome drink v podobě kokosů.

Druhý den ráno po snídani, nám manažer vysvětlil místní pravidla, zavedl nás na pláž, kde nám ukázal bikiny beach a místní pláž, vysvětlil, kde můžem být v plavkách a kde musíme být oblečeni. Prošel s námi ostrov, ukázal obchody, nabídnul výlety.

Na tomto ostrově jsme původně měli zůstat 4 noci a pak se přesunout na ostrov Thoddoo. Bohužel nám nebylo přáno (díky COVID19), tak jsme na tomto ostrově zůstali po celou dobu pobytu.

I když jsem byli trošku zklamaní, že neuvídme Thoddoo, tak jsme zde byli velice spokojeni. Bikiny pláž úplně prázdná (byli jsme na ni opravdu jen my tři), čistá a moře teplé. Podmořský život jsme zde natáčeli na kameru každý den. Při přesunu na pláž, jsme každý den potkávali kraby a měli zde odpočinkovou zónu rejnoci. Ty jsme chodili pozorovat.

Také jsme měli možnost člunem dojet na blízký sandbank. Tam jsme ale byli pouze jednou. Byli jsme šokování nepořádkem, kteří po sobě zanechávali místní. Ano, písek, moře, šnorchlování krásné, ale nepořádek nechaný ve křovích a rozbité sklo v písku, nebylo to, co bychom zrovna chtěli. Proto jsme si vystačili s bikiny beach po celou dobu pobytu.

Výlety za manty, žraloky a podmořským životem nám zorganizoval sám manažer hotelu, včetně toho, že jel s námi. Měli jsme to štěstí, že po cestě jsme viděli delfíny i velrybu. Krásné zážitky plné dojmů. Určitě každý, kdo je na Maledivách by měl tohle zažít.

Ubytování pro nás bylo vyhovující – malý hotýlek, ne moc rušný, čistý, uklízený a veškerý servis na jedničku. Včetně uspořádání narozeninové večeře pro manžela…skvělé. Jídlo převážně asijské kuchyně. Vynikající čerstvé ryby (a to musím říct, že ryby vůbec nejím – ale těmhle jsem neodolala), pizza, špagety, nudle, zeleninový salát, palačinky atd…nejvíc byly pudinky . K snídani tousty, vajíčka, ovoce, párky, kafe, džus, voda…vše nám prostě chutnalo.

Na Mathiveri nás nadchlo to ,že je po celém ostrově písek a bylo uklizeno tak, že jsme mohli chodit všude bosky. Zároveň klid ostrova, krása palmových hájů a vřelost místních lidí.

Určitě se na Maledivy někdy zase s Vámi vrátíme a snad se podíváme na naše vysněné Thoddoo (nejsme ti, kteří jezdí na stejné místa dvakrát, i když se nám líbí).

Míša, Pavel a Natálka Kremlovi

Fotky k recenzi

Přečtěte si i další recenze pobytů na Maledivách.