Rodinná dovolená na ostrově Ukulhas

Rád bych se touto cestou podělil o naší zkušenost s ostrovem Ukulhas.

Plánem bylo navštívit a procestovat Srí Lanku a protože jsou kousek od sebe, zkombinovali jsme s Maledivami. Tutu kombinaci mohu doporučit, Srí Lanka to je nádherná příroda, památky, výborná kuchyně a Maledivy zase relax na pláži, nádherný podmořský život.

Kombinace Srí Lanky a Malediv

Přesun ze Srí Lanky nezačal dobře, díky otřesné organizaci na letišti v Kolombu měl hodinový let do Male víc jak 3 hod zpoždění, kdy jsme seděli celou dobu v letadle. Díky zpoždění nám ujela ranní loď na Ukulhas, takže místo plánovaného poledního drinku na pláži jsme čekali dalších 6 hod na odpolední loď na letišti. Díky instrukcím od paní Michalakové jsme ale věděli co dělat, šli jsme prostě na přepážku, tam si nás odškrtl, řekl v kolik hodin se máme dostavit, aby nás odvedl k lodi. Potom nám ukázal, kde je úschovna zavazadel a mohli jsme se jít najíst. Čas utekl docela v pohodě. Oběd, projít se po okolí a kochat se nádhernou barvou oceánu. Následná 1,5hod dlouhá cesta lodí v docela velkých vlnách, vysoké teplotě a po vyčerpání z čekání a cesty znamenala pro polovinu rodiny mořskou nemoc. Ale zvracela s nimi asi polovina lodi 😊. Tím ale veškeré útrapy skončily.

radost při koupání

Příjezd na ostrov Ukulhas

Po příjezdu na ostrov nás čekal člověk z hotelu a odvedl nás na hotel. Mezitím další člověk naložil zavazadla a doručil je až na pokoj. Po welcome drinku a přivítání, vysvětlení co a jak jsme se šli ubytovat. Rodinný pokoj ve 3.patru, který nám na  www.maledivy-levne.cz doporučili, byl naprosto luxusní. Dvě oddělené ložnice, v každé svá naprosto tichá a výkonná klimatizace, rychlovarná konvice, lednice, dostatek úložného prostoru, fén na vlasy, který jsem ocenil hlavně já s holou hlavou 😊. Také byla super koupelna s vanou a venkovní sprchou. Pokoj je každý den 2x uklízen, každý den dostanete nové ručníky na pláž a staré jen necháte dole u vstupu.

Bohatý bufet

Měli jsme zajištěnou plnou penzi, která probíhá formou bohatého bufetu. Jak snídaně, obědy i večeře velký výběr jídel, každý den i nějaká polévka, exotické ovoce, zákusky. Vše se neustále doplňuje, personál se opravdu stará a snaží se ve všem vyjít maximálně vstříc.

Přiznávám, že jsme měl z ostrova po pročtení recenzí dost obavu. Všude se píše jak se mohutně staví. Musím říct, že nás stavba nijak neomezovala. Přímo vedle hotelu se staví monstrózní hotel a po celém ostrovu se staví chodníky, takže po dešti nebudou nikde kaluže. Je otázkou, co s ostrovem udělá, až bude hotel dokončen a najednou tam přibude tolik turistů. Ale kdo má obavu, ze stavby není žádný hluk, prach, nijak vás to nebude omezovat.

oběd

Bikini pláž na ostrově

Hotel má krásnou bikini pláž, ze které je krásné šnorchlování. Na pláži je dostatek lehátek, které si můžete umístit do stínu pod palmy. V moři je spousta barevných rybiček, želvy, občas se mihne malý žralok. Na pláži vás občas přiletí pozdravit barevný papoušek, ještěrka… Je to takový tropický ráj. Turistů tady není málo, ale vzhledem k velikosti pláží se to krásně rozprostře a není to žádné Chorvatsko. Na ostrově je spousta krámků se suvenýry, možnost nakoupit potraviny, spousta restaurací, plážových barů. Za nás naprosto super. Večer v přístavu probíhá krmení žraloků, což je příjemné a zajímavé zpestření. Také je zde spousta agentur na zprostředkování různých výletů. Ty vám nabídne za dobrou cenu i velice přátelský manager hotelu. Doporučuji určitě minimálně vyrazit na manta safari, je to krásný zážitek šnorchlovat, když kolem plavou tyto majestátné paryby.

bikini pláž Ukulhas

Rodinná dovolená na ostrově Ukulhas – jedeme domů

Cesta lodí zpět na letiště a odlet již proběhli v pohodě, dokonce na celé lodi již ani nikdo nezvracel 😊 .

Abych dovolenou shrnul, díky naplánovaní od paní Michalákové jsme měli zajištěnou přepravu a super ubytování, odpadl stres se zařizováním. Ostrov nám plně vyhovoval možnostmi návštěv různých barů, dá se krásnou procházkou po pláži obejít. Jak se říká, nechcípl zde pes.

Krásné pláže a podmořský život. V hotelu super ochotný personál, vše čistě uklizeno, ocenili jsme možnost nechat si vyprat prádlo. Manager hotelu celou dobu na příjmu přes whatsapp a odpovídal rychle na veškeré dotazy. V neposlední řadě i chutné jídlo bylo přínosem.

Tímto děkujeme za zprostředkování našeho pobytu na Ukulhasu společnosti www.maledivy-levne.cz, jmenovitě paní Michalakové, která s námi byla v kontaktu  a těšíme se na další návštěvu jiných ostrovů.

Jirka s rodinou

Další krásné fotky k recenzi