Anetka + Honza

Hotel byl fajn i jeho majitel. Vše nám vysvětlil a řekl, jak to na ostrově chodí. Po dobu pobytu nám každý den uklidili a dali nové ručníky, pitnou vodu jsme měli neustále připravenou, ale co nás nejvíce uchvátilo bylo jídlo. Báli jsme se, že nám třeba nebude chutnat, ale bylo to parádní. V životě jsem nejedl lépe upravené ryby jak tam. Takže hotel na ostrově Ukulhas hodnotíme na výbornou.

Ovšem nevětší krása ostrova na nás ještě čekala. Po projití pláže, která byla úplně dokonalá jsme šli šnorchlovat na útes asi 40 metrů od břehu. A to byl ráj! Různé druhy rybek a nádherné barevné korály. Každý den jsme potkali i želvy a žraloky černoploutvé. Největší překvapení ale bylo, když jsme plavali a najednou se pod námi prohnal asi 3 metry dlouhý žralok. To jsme byli trochu vyděšeni, Ale místní nám řekli, že tito žraloci jsou ,,very friendly´´ a večer v přístavu nám ukázali jak je krmí ručně z mola.

Rozhodli jsme se jet na dva výlety. Jeli jsme šnorchlovat s mantama a na večerní rybaření. Manty byly nádherné bohužel jsme narazily pouze na dvě. Ale i tak velký zážitek. Noční rybaření nás úplně pohltilo. S Anetkou jsme chytli asi 30 ryb. Super zážitek.

Po 7 krásných dnech jsme jeli domů. A jak už je to u nás zvykem ani cesta domů nemohla bát klidná. Letadlo nám letělo až ve 22:35, ale my museli jet z ostrova už v 7:00. Kvůli velkému větru byly přes den obrovské vlny a lodě nejezdily. Ovšem jak jsme zjistily ty vlny byly i ráno. Jakmile jsme vyjeli na otevřený oceán, začaly být kolem nás obrovské vlny někdy i vyšší než naše loď. Kapitán se jim bravůrně vyhýbal až na jednu. Tato vlna vyrazila okna a dveře lodi a celou loď zaplavila. Bali jsme totálně vyděšeni, ale uklidnilo nás, že se kapitán tvářil úplně v klidu, jako by to byla normální věc. Pak už šlo vše hladce a my dorazili domů. Z pohádky zpátky do reality.

Chtěl bych moc poděkovat paní Lucii, že nám pomohla zprostředkovat takto krásné líbánky. Je to zážitek na celý život. Všem moc doporučuji.